Juniorklubben

Velkommen til Skjernådalens Lystfiskerforeningens juniorafdeling, hvor alle unge under 18 år kan blive medlem.

Vi har klubaftener i klubhuset på Ånumvej 160 mellem Skjern og Borris, hver onsdag fra kl. 19:00 - 21:00 i perioden 16. oktober til 16. april.

Vi tager på fisketure sammen til både nær og fjern, bl.a. besøger vi gerne andre juniorklubber og fisker på "udebane" ligesom de gerne kommer og fisker sammen med os ved Skjern Å. Både klubaftener og fisketure foregår selvfølgelig altid med deltagelse af flere voksne medlemmer.

Vil du gerne høre mere om juniorklubben eller kunne du tænke dig at prøve at være med for en aften, så kom til en vores klubaftener, og/eller skriv til os på agentmorten@gmail.comfslpedersen@gmail.com eller kastbjerg123@gmail.com for mere information.

Tilmeld dig som medlem hos kassereren på kjeld.r.nielsen@turbopost.dk eller 2280 2931.